duminică, 30 mai 2010

Pr. Dumitru Staniloae

L-am cautat pe Dumnezeu in oamenii din satul meu, apoi in carti, in idei si simboluri.Dar acest lucru nu mi-a dat nici pacea, nici iubirea. Intr-o zi am descoperit in scrierile Sfintilor Parinti ai Bisericii ca e cu neputinta sa-L intalnesti pe Dumnezeu in mod real prin rugaciune.Si atunci L-am auzit spunandu-mi: INDRAZNESTE SA INTELEGI CA EU, DUMNEZEU, TE IUBESC!
Atunci, cu rabdare, m-am pus pe lucru. Astfel, am inteles treptat ca Dumnezeu e aproape, ca ma iubeste si ca, umplandu-ma de iubirea Lui, inima mea se deschide celorlalti. Am inteles ca iubirea e comuniunea cu Dumnezeu si cu celalalt. Si ca, fara aceasta comuniune, lumea nu e decat tristete ruina, distrugere, masacre. Sa vrea, numai , lumea sa traiasca in aceasta iubire, si atunci ar cunoaste viata vesnica...


Ascultarea de parintele duhovnic este ascultare de Dumnezeu. Prin gura duhovnicului vorbeste Insusi Ziditorul nostru. El este "doar un martor", care asculta marturisirea noastra si care ne transmite apoi voia Tatalui ceresc. Acsultarea inseamna smerenie. Ir smerenia acopera toate pacatele, dupa cum spune Sfantul Antonie cel Mare.(Mihaela Ion, "Intre raiul rugaciunii si iadul drogurilor")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu